Jual Mahal

Hey guys.


Situasi di atas boleh berlaku terhadap objek mahupun manusia.


Lukisan di atas adalah dari page Zyraroxx Inc. 
Mulai Mac 2016 aku berusaha untuk post lukisan berlainan di page dan di blog.
Bagi mengelakkan rasa ketinggalan, eloklah kiranya korang like page aku tu, huahahahahahawau!

Tapi kali ni aku terpaksa guna lukisan dari page.
Sebab handphone aku tertinggal di kampung, agak memakan masa untuk kembali ke pangkuan aku.
Dan pada masa yang sama aku tak nak korang rindu entri dari aku di hari Rabu.
Eh, ini bukan perasan, ini optimis.

Jap, apa kaitan handphone dengan entri baru?
Sebab handphone merupakan sumber internet aku di rumah.
Maaf, laptop aku dah masuk kategori warga emas untuk melepak di cafe hipster.
*batuk batuk


Like jangan tak like! 

21 comments:

I know you got something in mind, c'mon spill it out!

  1. hahahah faham perasaan yg terpaksa kata u r not the one for me wpun dlm hati nak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. di hati iniii hanya tuhan yg tahu~ hah kan dh termenasyid :p

      Delete
  2. Jual mahal sebab brand semata-mata, itulah branded items, jual brand (" - w - )

    ReplyDelete
  3. Ala alaa dah rambut panjang balik. Baju atas rm30 pun bagi aku mahal habis dah TT

    ReplyDelete
  4. Ala alaa dah rambut panjang balik. Baju atas rm30 pun bagi aku mahal habis dah TT

    ReplyDelete
  5. pergh baju 6rat tuh~

    ni jual jenama ke baju

    ReplyDelete
  6. I wish nothing but the best for you too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bwahahaha baca komen Noob dalam nada suara Patrick nyanyi lagu Adele :))

      Delete
  7. rasanya dah banyak kali macam ni... wakakakakaka!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaan? seringkali ini terjadi mengapa oh mengapa~ T_T

      Delete
  8. haha! sama la, nak lepak cafe hipster haruslah macbook...~~ krik krik krik..

    da like page rasenye sebab dah tengok kartun ni~ heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bimbang jugak nanti bawak laptop purba terus kena halau keluar, wkwkwkw.

      Thanks atas sokongan padu! :D

      Delete
  9. banyak kali dalam situasi yang sama...hahaha

    ReplyDelete
  10. At least baju perempuan yang murah pun still cantik utk dipakai.
    Kalau jadi lelaki, baju murah maknanya tak cantik.
    Nak baju cantik kena melabur lebih sikit...or pergi beli kat bundle.

    ReplyDelete
  11. Walaupun situasi ni boleh digunakan untuk objek atau manusia, tapi saya nak komen dari segi objek je. Saya selalu jadi situasi begini, apa saya buat, teruskan mencari. Boleh dapat yang hampir serupa dengan harga berbeza. Hehe..

    ReplyDelete
  12. Sering terjadi jugalah perkara camni ;)

    ReplyDelete
  13. HAHA selalu sgt berlaku..yang cantik selalunya agak mahal...-_-

    ReplyDelete
  14. Faham sangat perasaan terpaksa berlalu lepas tengok harga sesuatu barang tu.

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape